taktrochujinysekac@gmail.com

Často kladené dotazy

 

I. Jak nakupovat ?

II. Rezervace oblečení ?

III. Vrácení ?

IV. Provizní prodej ?

V. Výdejní okénko ?

VI. Platba kartou ?

VII. Doprava ?

VIII. Sběrný balíček ?

IX. Stavy oblečení ?

X. Prodejna ?

 


 

I. Jak nakupovat ?

Vyberte si to co se vám líbí a vložte to do košíku. Pokud něco na internetu nemůžete najít nebo se vám ukazuje neexistující stránka, produkt je pravděpodobně vyprodán.

Když se vám líbí pouze jeden-dva kousky a nechcete zbytečně platit za dopravu, využijte sběrný balíček - oblečení můžete nakupovat postupně a my vám ho budeme strádat. Když se rozhodnete, odešleme vám vše najednou.

Minimální hodnota objednávky je 100 Kč. Když máte slevový kód, musíte jej zadat v prvním kroku objednávky. Když si nakoupíte nad 1500 Kč, dostanete od nás dopravu zdarma.

Dopravu a platbu si volíte v druhém kroku objednávky, balíčky posíláme prostřednictvím služby Zásilkovna na pobočky Zásilkovny nebo na adresu. Rovněž je možný osobní odběr v Praze v otevírací době naší prodejny. Doručujeme i na Slovensko, stačí když si při výběru dopravy a platby v košíku zvolíte jako zem doručení Slovensko.

Když se vám platba online napoprvé nepodaří, nezoufejte, do druhého dne od nás dostanete email s opětovnou možností platby online i zálohovou fakturou, kdybyste chtěli peníze převést na účet. Nezaplacené objednávky nevydáváme.

Pokud vám nepřijde okamžité potvrzení objednávky, mějte prosím pochopení, objednávky zpracováváme každý den ráno. Balíčky standardně odesíláme do druhého dne, osobní odběr si můžete vyzvednout každý pracovní den 15:30 - 19:30 a balíček na vás počká pokud si ho nepřijdete vyzvednout. Kdybyste náhodou zapomněla, jednou za čas se vám připomeneme :)

Když budete chtít něco z objednávky vrátit, dejte nám prosím vědět nejprve písemně. Máte na to 14 dní od převzetí objednávky. Objednávku, kterou jste si vyzvedla před více než 14 dny není možné vrátit, můžeme ale oblečení přijmout v rámci "Pošli dál své oblečení" a po jeho prodání vám zaplatíme provizi 30% z prodejní ceny.

II. Rezervace oblečení ?

Oblečení bohužel nerezervujeme, platí u nás pravidlo „kdo dřív koupí, ten má“.

 

III. Vrácení ?

Oblečení zakoupené online je možné vrátit do 14 dnů od vyzvednutí objednávky. Prosíme klienty, aby nás o vrácení vždy informovali předem písemně na taktrochujinysekac@gmail.com. Detailnější informace najdete v obchodních podmínkách.

Prosíme, aby jste mysleli na to, že s vracením máme spoustu administrace i nákladů, a proto se snažíme u každého produktu uvádět rozměry pro lepší orientaci ve velikostech. Podrobné informace najdete ZDE.

 

IV. Provizní prodej ?

Všechny informace najdete ZDE.

 

V. Výdejní okénko ?

Vyzvednout online objednávku (bez možnosti zkoušení) nebo přinést oblečení na prodej (předání z ruky do ruky, nevybrané odnášíme na charitu, neuskladňujeme pro vrácení) je možné i mimo otevírací dobu obchodu. V kanceláři nás standardně najdete každý pracovní den od 11:00-15:30. Je však lepší si předem zavolat :) tel. 721 641 068.

 

VI. Platba kartou ?

V obchodě sa dá platit kartou bezkontaktně, v hotovosti nebo QR kódem.

 

VII. Doprava ?

Balíčky odesíláme prostřednictvím služby Zásilkovna do České a Slovenské republiky. Balíček se dá odeslat na pobočku Zásilkovny (ČR - 70Kč, SR - 4€) nebo na konkrétní adresu (ČR - 93Kč, SR - 5€).

Balíčky, které byste chtěli odeslat k nám, musíte odesílat prostřednictvím služby Zásilkovna na pobočku Zásilkovny „Barvy a Laky“, J. Želivského 7, Praha 3. Pozor!!! toto NENÍ adresa našeho obchodu, je to adresa pobočky Zásilkovny, kterou máme poblíž.

Dopravu zdarma – získavate ve chvíli, když nakoupíte nad 1500 Kč.

VIII. Sběrný balíček ?

Stáva se ti, že si u nás každý týden ulovíš nějaký kousek, ale je ti líto stále platit za dopravu

Vymysleli jsme pro tebe otevřený balíček, do kterého ti budeme odkládat tvé zaplacené objednávky a odešleme ho až tehdy, kdy budeš sám/sama chtít. Za dopravu tedy zaplatíš jen jednou ;) 

Jak na to? 

  1. Udělej si objednávku na ttjs.cz
  2. Zvol možnost vyzvednutí - osobní odběr a zaplať objednávku.
  3. Do poznámek uveď, že se jedná o sběrný balíček.
  4. Tento proces můžeš zopakovat, kolikrát budeš chtít nebo přihodit i něco pro kámošku/kámoše.
  5. Ve chvíli kdy se rozhodneš, že bys chtěl/chtěla mít ulovené kousky doma, uděláš poslední objednávku, do poznámky napiš poslat sběrný balíček a zvolíš preferovanou dopravu.
  • Za dopravu tedy zaplatíš jen jednou na konci, i když máš třeba 5 objednávek! Akce se v případě dopravy nad 1500 Kč zdarma a sběrného balíčku NEZLUČUJÍ.

 

IX. Stavy oblečení ?

  • New - nové kousky (nenošené, s visačkou)
  • Premium - téměř nové kousky (skoro jako nové, nošené jenom několikrát)
  • Used - nošené oblečení (je vidět, že zboží není nové, ale je velmi zachovalé)
  • Trash - poškozené kousky (dírky, žmolky, menší defekty a nebo viditelně nošené)
  • Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě. Zakládáme si na tom, že vždy dopředu víte, v jaké kvalitě zboží objednáváte. Nechceme, abyste byli zklamaní nebo nepříjemně překvapení. Z těchto důvodů vždy sledujte kategorie jednotlivých produktů a v případě nespokojenosti nám dejte vědět.

 

X. Prodejna ?

Prodejnu máme a všechny informace najdete v kontaktech.

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné