mail@taktrochujinysekac.cz

Často kladené dotazy

I. Co je “sběrný balíček”? 

Stává se ti, že si u nás každý týden ulovíš nějaký kousek, ale je ti líto stále platit za dopravu? 
 
Vymysleli jsme pro tebe otevřený balíček, do kterého ti budeme odkládat tvé zaplacené objednávky a odešleme ho až tehdy, kdy budeš sám/sama chtít.
Za dopravu tedy zaplatíš jen jednou ;)
 
Jak na to? 
  • Udělej si objednávku na ttjs.cz
  • Zvol možnost vyzvednutí osobní odběr a zaplať objednávku.
  • Do poznámek uveď, že se jedná o sběrný balíček.
  • Tento proces můžeš zopakovat, kolikrát budeš chtít nebo přihodit i něco pro kámošku/kámoše.
  • Ve chvíli kdy se rozhodneš, že bys chtěl/chtěla mít ulovené kousky doma, uděláš poslední objednávku, do poznámky napiš poslat sběrný balíček a zvolíš preferovanou dopravu.
 
Za dopravu tedy zaplatíš jen jednou na konci, i když máš třeba 5 objednávek! 
Akce se v případě dopravy nad 800 Kč zdarma a sběrného balíčku NEZLUČUJÍ.

II. Jaké máme kategorie oblečení a doplňků?

  • New - nové kousky (nenošené, s visačkou)
  • Premium - téměř nové kousky (skoro jako nové, nošené jenom několikrát)
  • Used - nošené oblečení (je vidět, že zboží není nové, ale je velmi zachovalé)
  • Trash - poškozené kousky (dírky, žmolky, menší defekty a nebo viditelně nošené)

Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě. Zakládáme si na tom, že vždy dopředu víte, v jaké kvalitě zboží objednáváte. Nechceme, abyste byli zklamaní nebo nepříjemně překvapení. Z těchto důvodů vždy sledujte kategorie jednotlivých produktů a v případě nespokojenosti nám dejte vědět.

 

III. Máte kamennou prodejnu?

ANO

Nově od září máme otevřenou kamennou prodejnu na pražském Žižkově, J. Želivského 6.

Otevírací doba výdejného okénka v době COVID19:

Pondělí - Pátek

11:00 - 15:00

 

IV. Dá se oblečení vrátit?

ANO

Poctivě dodržujeme férové podmínky pro spotřebitele, takže máte právo na vrácení zboží až 14 dní ode dne obdržení zásilky. Po předchozí písemné domluvě přes mail@taktrochujinysekac.cz nebo přes náš facebook je možné zboží zaslat zpět přes Zásilkovnu (s procesem zasílání vám rádi pomůžeme).

Pokud jste z Prahy, můžete nám zboží přinést na naši prodejnu. Peníze vám vrátíme převodem na bankovní účet hned, jak se k nám oblečení v původním stavu vrátí.

Prosíme, aby jste mysleli na to, že s vracením máme spoustu administrace i nákladů, a proto se snažíme u každého produktu uvádět rozměry pro lepší orientaci ve velikostech.

 

VI. Vykupujete oblečení?

NE

Nabízíme provizní prodej. Bližší informace najdete v sekci Provizní prodej.

 

VII. Jaké jsou formy platby?

  • Online - platební karta  ZDARMA
    • Elektronický platební systém GoPay.
  • Online - bankovní převod  ZDARMA
    • Bankovní převod na účet prostřednictvím elektronického platebního systému GoPay.
  • Dobírka Zásilkovna  15 Kč 
    • V hotovosti / kartou při převzetí zásilky.
  • Dobírka Zásilkovna - Doručení na adresu v ČR  29 Kč 
    • V hotovosti / kartou při převzetí zásilky.

 

VIII. Jaké jsou formy dopravy?

Česká republika

  • Zásilkovna (www.zasilkovna.cz65 Kč
    • Objednávku si můžete nechat doručit do vašeho nejbližšího odběrného místa Zásilkovny.  
  • Zásilkovna - Doručení na adresu v ČR 93 Kč 
    • Nechte si balíček doručit pohodlně až k vám domů.

Hlavní město Praha

Slovenská republika 

  • Zásielkovňa (www.zasilekovna.sk78 Kč
    • Objednávku si můžete nechat doručit do vašeho nejbližšího odběrného místa Zásilkovny. 

IX. Dá se oblečení vyzkoušet?

ANO

Na naší prodejně, když je otevřena:-)

 

X. Nabízíte dopravu zdarma?

ANO

Při všech objednávkách v České republice nad 1 200 Kč vám poskytneme zvolenou dopravu zdarma.